Min älskling<3

Jag hittade en sån himla gammal bild på älsklingen. Det var när vi hade varit tillsammans i kanske 5 månader eller något, och mitt rum inte ens var nyrenoverat :) Tänk vad längesen det var, och då hade vi inte en aning om att vi skulle flytta ihop eller att vi skulle vilja spendera resten av våra liv tillsammans :)



Det är många som tycker jag är löjlig när jag berättar hur jag känner för Calle. Men jag vet att jag vill leva med honom för resten av mitt liv. Och jag vet att han är min stora kärlek som jag vill gifta mig med, få barn med och köpa en jättefin villa med :)

Vi älskar varandra, och jag hoppas verkligen att alla får känna på denhär typen av kärlek någon gång i livet, för den är fullkomligt oslagbar<3

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback