Märsta Ridklubb dag 2

Hej på er!

Idag var jag och tävlade på Märsta igen. Jag var med i division 1 laget och det var fjärde och sista omgången idag. I mitt lag så hade vi tre felfria och en med 4 fel, jag var en av de felfria i 130cm :) Sen blev det omhoppning och vår första ryttare fick ett stopp, vår andra hade 2 rivningar, jag var felfri och den sista ryttaren hade även hon 2 rivningar. Så totalt slutade vi på 12 fel och kom 2:a :) 

Tollan var så jäkla fin hela dagen, trots att det regnade och hade sig. Och i omhoppningen som gick över 140cm hinder var hon så himla spänstig och fin. Jag är jätte nöjd med idag. Med risk för att låta lite töntig så säger jag, JAG BARA ÄLSKAR MIN FINA HÄST! Helt jäkla underbar :)

Här kommer lite bilder från prisutdelningen :)



De första två från vänster är mina lagkamrater. Det tredje ekipaget är jag och
Tollan, sen bakom oss är vår fjärde lagmedlem. Hennes häst var rädd för oss andra
och vågade inte stå bredvid oss.



Världens finaste Thonia <3

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback