En fullspäckad dag!

Hejsan!

Idag har jag och mamma varit i stallet på morgonen och tagit hand om Tollan. Jag longerade henne med pessoa-selen i trav i 20 minuter och hon var jätte duktig :) Men man märkte att hon var lite trött och hade träningsvärk efter gårdagen :) Sen putsade jag alla saker som var helt dammiga efter tävlingarna + städade mitt skåp :) En riktig storstädning idag :)

På eftermiddagen gick jag och Calle på promenad i Täby Kyrkbys motionsspår på 5 km med Casper, det var riktigt mysigt och efter det åkte vi direkt och köpte massa frukt för att göra en god fruktsallad!

Nu sitter vi bänkade framför tv:n, och hoppas på att det blir något bra på tv ikväll :)

Här kommer en bild på Tollan från idag när jag longerade :)



Vi hörs imorgon! Ha det så bra :)

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback