Studentinbjudningar + beställt studentklänning + gelénaglar

Halloj :)

Nu har jag lagt in mina studentinbjudningar i kuvert och ska strax skicka iväg till alla de som är bjudna :) Jag kom på två till såhär i efterhand som jag vill bjuda, men det fixar jag ikväll istället :) Jag gjorde ett jätteroligt litet rim på inbjudningarna som jag hoppas att många uppskattar :)

Sen har jag beställt dendär studentklänningen jag pratade om för typ två veckor sen. Dendär från Nelle.com men nu fanns den tyvärr bara i medium, så jag beställde det och sen om den inte passar så skickar jag helt enkelt bara tillbaks den :)

Sen den 30 Maj ska jag göra gelénaglar på studio Ava, det beställde jag tid för idag :) Jag har fått så himla mycket gjort idag känns det som. Det enda jag inte har gjort klart är stallet och ett kapitel i Willys utbildningen :) Men det fixar jag lite senare.

Ikväll kl 17:30 ska jag iväg på mitt första Zumba pass, jag hoppas det är roligt!

Vi hörs lite senare :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback