Sitter och äter frukost!

God morgon på er! Just nu sitter jag och äter frukost tillsammans med älsklingen :) Strax efter 9 tänkte jag åka till stallet och Calle ska åka och städa hos sin mormor då :) Sen när jag kommer hem igen så ska min kära vän Camilla och jag ta en långpromenad i det fina vädret med Casper :)

Och ikväll blir det Texas steak house tillsammans med Calle, hans tre systrar och deras respektive :) ska bli såå gott! Längtar efter deras cheesecake, vi åt den när vi firade mamma och den var gudomligt god!

Juste! Igårkväll satt jag och letade lite studentklänningar samtidigt som jag kollade på Tv :) Och jag hittade en superfin på Nelly.com som jag har bestämt mig för att köpa! Tryck på länken så hittar ni den!

Nu ska jag återgå till min frukost! Vi hörs lite senare!

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback