Påväg hem från skolan, äntligen helg!

Nu är jag påväg hem från skolan. Jag fick sluta ungefär en halvtimme tidigare så ska åka direkt hem och bara slänga i mig lite mat innan jag ska åka till stallet:-) Min plan var egentligen att jag skulle träna ikväll men jag vet inte om jag orkar, jag har sån himla träningsvärk sen jag och Calle hade styrketräning i tisdags. Men mitt mål är ju att träna 2ggr/vecka på Sats plus gå lite längre promenader med Casper minst 2-3 ggr/vecka så jag får nog masa mig dit ändå :) Godisförbudet började dessutom i tisdags så nu jäklar ska jag komma i form, har känt mig så plufsig på sista tiden, men det ska det bli ändring på nu! Vi hörs lite senare:) /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback