Jobb på sats + Ännu en Willys utbildning avklarad :)

Hejsan!

Idag har jag jobbat på Sats mellan 9:30-12:30 och efter det åkte jag till stallet :) Jag red ut en sväng på Tollan och hon tyckte verkligen det var jättekul, det märktes tydligt! Hon var tittig på allt och sprang omkring och skuttade som en liten kalv på grönbe:)te :) Fina hästen<3

Sen åkte jag hem och skrev klart Ost och Mejeri delen av Willys utbildningen och klarade testet :)

Introduktion- avklarad
Baskunskap- avklarad
Frukt och grönt-avklarad
Ost och mejeri-avklarad
Bröd
Chark
Kött
Ålderskontroll
Säkerhet i butik
Miljö och hållbarhet

Imorgon ska jag försöka klara bröd och chark testen, kanske ett till om jag har tid och ork! Nästa vecka ska jag iallafall vara klar med alla testen :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback