Hektisk dag och mysig kväll:)

God kväll på er :) Imorse började jag morgonen med att gå en timmes promenad i det soliga vädret tillsammans med Ester & Casper:) Sen bar det av till stallet och jag fick skritta Tollan för första gången på lite drygt 1 1/2 vecka:) Hon verkade tycka att det var himla mysigt och vi båda njöt över att få vara ute och rida tillsammans igen:) Efter att jag hade varit i stallet så åkte jag och tankade bilen + fyllde på luft i däcken, sen åkte jag och köpte en ny foundation + almanacka som gäller för hela året:) En snabb middag hann jag med att laga när jag kom hem och strax därefter bar det av till sats för jobb mellan 16:30-19:00:) Nu ligger jag i sängen och myser tillsammans med älsklingen och ska strax sova:) God natt! / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback