Hälsat på Musse och nu Täby centrum med Linnea :)

Goddagens!

Idag har jag och mamma hälsat på Musse hos Marcus Westergren och vi fick även se honom rida Musse :) Det såg riktigt fint ut faktiskt:) Musse gjorde några galoppombyten + gick jättefint och stadigt på tygeln i galoppen så det var riktigt roligt att se :)

Sen var vi hos Tollan och efter kiropraktorn knäckte henne i korsryggen igår så kändes hon jättefin i munnen :) Hon var inte alls tjafsig och hur mjuk som helst, helt underbart :) Så fina hästar jag har :)

Nu ska jag iväg till Täby centrum tillsammans med min kära vän Linnea :) Vi ska leta efter en present till min fina vän Camilla som fyller 20 år idag :)

Men nu måste jag kila iväg och föna håret :) Vi hörs lite senare :)



Ovan ser ni Musse hos Marucs Westergren, och lilla Casper som ligger och slappar i soffan :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback