En solig morgon + Willys utbildning :)

God morgon! Imorse lagade Calle våfflor till oss som vi åt till frukost medan vi kollade på Tv :) Riktigt mysigt var det med lite lyx sådär :) Jag hade tänkt göra en utbildning som heter e-learning idag som Willys har som regel att man måste ha utfört innan man får börja jobba, men de ville ha något dagab nummer som jag inte har en aning om vad det är så det blev ingen utbildning idag. Istället får jag läsa lite papper som jag fick av en kille som är ansvarig av något slag på Willys :) På måndag ska jag ringa och prata med dem angående denhär frågan :) Måste ju komma igång och jobba snart!

I eftermiddag ska jag till stallet och bada Tollan, vilket är ett måste eftersom hon är så himla skitig just nu. Spelar ingen roll hur mycket man borstar, hon är ändå helt dammig. Så idag skall det badas! Ikväll kanske det blir någon lite längre promenad med Casper, jag får se hur trött jag är :)

Vi hörs om en stund!

/Emma

Kommentarer
Josefine säger:

Hej! Jag undrar vad dagabnummer exakt är för något. Har samma problem som du och stpr absolut ingen stans vad det r för slags nummer man är ute efter.
Skulle vara väldigt uppskattat om du kunde svara på min fråga! :)

Svar: Jag minns inte alls längre! Det var så längesen så kan tyvärr inte svara på din fråga :/ hoppas du hittar svaret någonstans :)
Emma Gulding Jerrewing

2013-04-25 | 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback