Ålderskontroll + hundkurs + studentskiva

Hejsan!

Nu har jag precis gjort klart kapitlet ålderskontroll i Willys utbildningen. Hinner inte göra något mer kapitel idag, men nu har jag bara 4 kapitel kvar så tänkte göra 2 st imorgon och sen ett på onsdag och ett på torsdag :)

Introduktion- avklarad
Baskunskap- avklarad
Frukt och grönt-avklarad
Ost och mejeri-avklarad
Bröd-avklarad
Chark
Kött
Ålderskontroll
-avklarad
Säkerhet i butik
Miljö och hållbarhet


Ikväll ska jag och Calle iväg på grundkurs i vardagslydnad med Casper :) Efteråt ska Calle köra mig till Chloés studentskiva, som är min allra första skiva någonsin:)

Imorgon får jag se om jag åker till skolan, är jättesvullen i ena halsmandeln så tänkte gå till vårdcentralen och be dom kolla upp det. Har dessutom varit förkyld i flera veckor nu, och hostat slem varje morgon i säkert 3 månader. Jätte irriterande. Hoppas på att få medicin imorgon :)

Nu måste jag gå! Vi hörs imorgon :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback