Utställning i Eskilstuna

Idag har vi varit med Casper på utställning i Eskilstuna :) Han fick excellent och kom 3:a av junior hanarna så vi är mycket nöjda :) Han skötte sig jättebra när vi ställde upp oss i ledet och även när vi skulle ställa upp oss för domaren samt springa för honom. Men sen när domaren skulle mäta honom och ta på honom så tyckte Casper att allt blev jätteläskigt och ville bara sitta i knät på mig helatiden :)
Är ändå sjukt nöjd med denna dag. Casper blir mer och mer säker i ringen och även fast domaren var väldigt sträng så fick han excellent och kom 3:a. Det är en bedrift i sig tycker jag :) I framtiden hoppas jag dock på att Casper ska bli mer säker i ringen och inte försöka fly så fort han tycker att någonting är lite läskigt.
Idag fick vi också träffa Caspers syster Cometa för första gången, supergullig var hon :) Imorgon ska jag iväg på lite äventyr på morgonen. Vi hörs på eftermiddagen så ska jag berätta vad det handlade om :)
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback