Thonia

Idag fick Tollan vila, vilket hon kommer att få göra tills mamma åker in med henne till Brunmåla nu i veckan. Jag hoppas verkligen inte att det är något allvarligt och att hon kommer hålla för att gå dehär klasserna. Vore väl fan om hon skulle gå sönder nu, när jag äntligen tävlar de klasser jag alltid drömt om! Jag har en teori om att hon är lite trött i bak igen och börjat belasta fram knäna på grund av det, därav svullnaden.. Om det är så går det ju att fixa. Fina fina hästen, vill att du ska vara frisk! Kram Emma

Kommentarer
Erika - Min Riskabla Graviditet säger:

Ja, jag ser en massa fördelar med unga föräldrar. :) Tack ska du ha. Den är jätte jobbig :(

2011-07-17 | 19:54:05
Bloggadress: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback