Tänka så det knakar

God morgon!

Sitter på jobbet och det är segt, ringer knappt någonting. Har haft typ 15 samtal på en timme, galet! Igår på "födelsedagsmiddagen" hos mamma och fredde fick vi jättegod mat. Det blev baconinlindad kyckling m. fetaostsallad och hemmagjord klyftpotatis. Sen kladdkaka och grädde samt citronkaka och jordgubbar till efterrätt :)

Iallafall så började vi diskutera utbildningar igår. Och någonting som jag har funderat skarpt på kom upp på kartan. Hovslagare :) Jag vill ju helst av allt bli egen företagare, kunna jobba fritt och dessutom kunna jobba med djur. Hur perfekt vore det då inte att bli hovslagare? Mammas kompis pluggar tydligen till det på distans och det vore ju perfekt om det gick att göra så. Vill ju fortfarande inte bo långt borta i flera år. Ska verkligen kolla upp dethär. Helt klart något att tänka på :)

Nu ska jag återgå till arbetet. Vi hörs lite senare :) Kram Emma

Kommentarer
carrå - mamma till Isabella säger:

Haha det lät underbart!. jag är med van att bo i villa så tog ett tag innan jag vande mig med balkong!



Haha ja min karl har med ledsnat, stackarna :P..Men det är svårt att låta bli att prata om det!. Åh vad roligt!, låter som ett kul jobb, synd att vi inte har sats här annars hade jag nog sökt jobb på ett sånt ställe, bra tills vidare jobb innan man kommer in på utbildningen..Jag måste i princip ha ett jobb med barn för det är det ända jag har efarenheter av så lär bli lättast, haha...Förstår att du längtar mer då!

2011-07-27 | 11:05:19
Bloggadress: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback