Prata i sömnen

Har helt glömt bort att berätta om vad som hände inatt :) Jag hade väldigt svårt att sova och vaknade typ varannan timme hela natten. Två gånger när jag var vaken började Calle att prata i sömnen, såhär löd den första konversationen :)

Calle: Välj vilken text du vill!
Jag: Va?
Calle: Men välj vilken text du vill!
Jag: Vad snackar du om?
Calle: mhmhm... Mattias... mhmh..

Den andra konversationen löd såhär:

Jag: (Puttar till Calle lite och säger) Kan du flytta på dig lite, du tar upp hela min sida av sängen..
Calle: (Flyttar på sig och säger) Vad FAN är ditt problem!
Jag: Va?
Calle: Ja, vad fan är ditt problem?
Jag: Sover du nu eller?
Calle: Det är ingen fara, jag ska hjälpa dig..

Alltså jag undrar verkligen vad han drömde :)

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback