Härlig kväll!

God morgon!

Det var riktigt trevligt att träffa Kajsa och hennes mamma igår :) Och såklart min mamma också :) Mamma hämtade mig från jobbet precis när jag hade slutat vid 16:30 och då hade hon redan hämtat upp Kajsa och hennes mamma från tåget :) Sen åkte vi hem till mamma och så köpte vi lite mat från pizzerian som vi sen åt tillsammans :) En riktigt mysig kväll var det. Vi åkte väl hem vid nio tiden, eftersom jag skulle upp så tidigt imorse. Men innan vi somnade satt vi och slappade framför tv:n och Jersey Shore. Sen gick vi och la oss :)

Även fast jag inte träffar Kajsa mer än någon gång per år så kändes det ändå lite jobbigt att hon ska åka till USA i ett helt år. Då kommer man ju verkligen inte kunna träffa henne förrän nästa år. Jag brukade alltid åka och bo hos henne i någon vecka eller två på loven förrut, men sen jag träffade Calle har det aldrig riktigt blivit så. Och tyvärr kommer hon inte kunna komma till Sm:et heller som går av stapeln typ 15 min från hennes bostad, eftersom hon har åkt till USA då. Jag får väl skaffa skype eller något så vi kan prata med varandra. Eller åka och hälsa på henne eller något. Märkte speciellt igår att jag faktiskt har saknat henne ganska mycket :)

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback