Ny termin :)

På måndag fyller min pappa 50 år, men förutom det så börjar en ny termin. Vårterminen, min alldeles sista termin i gymnasiet. Tänkte skriva lite vad jag har fått för betyg hittills i gymnasiet, så jag har lite koll på det i min blogg också :)

Svenska A: VG
Svenska B: VG
Svenska C: VG Detta ämne hade jag under höstterminen och fick slutbetyg i nu

Engelska A: MVG
Engelska B: VG

Idrott och hälsa A: MVG
Special idrott A: MVG

Religion A: VG
Naturkunskap A: VG
Samhällskunskap A: VG
Geografi A: MVG
Historia A: VG

Estetisk verksamhet: VG
Datorkunskap A: VG
Trafikkunskap: VG Är klar med kursen, men får inte betyget förrän i juni

Psykologi A: MVG
Filosofi A: MVG Detta ämne hade jag under höstterminen och fick slutbetyg i nu

Italienska steg 1: VG
Spanska steg 3: G

Företagsekonomi A: MVG
Företagsekonomi B: VG
Rättskunskap: VG

Denhär terminen, vårterminen, kommer jag ha följande kurser på mitt schema :)

Naturkunskap B- Har gått kursen hela hösten
Projekt- Har gått kursen hela hösten
Info och Layout
Internationell ekonomi
Affärsjuridik
Psykologi B

Jag är taggad nu! Vilket långt inlägg det blev :)

/Emma





Trackback