Imorgon är en stor dag :)

Imorgon är en stor dag, min pappa fyller 50 år :) Men det som känns mest jobbigt är att han är i Thailand i 3 veckor och imorgon har han varit borta i endast 1 vecka. Jag träffar honom inte särskilt ofta, men det känns ändå jobbigt att inte kunna ge honom en grattis kram på hans födelsedag :) Jag får väl tänka på att han har det hur mysigt som helst därborta i 30 graders värme tillsammans med min underbara låtsasmamma Marre :)

Imorgon börjar också mitt nya schema, och sista terminen i gymnasiet. Det känns lite spänt men ändå otroligt roligt. Imorgon är det faktiskt bara 129 dagar kvar tills dagen då jag springer ut ur skolan och tar studenten! Känns helt ofattbart, men ändå så verkligt.

Något som också känns helt overkligt är att, om exakt 5 månader kommer jag och Calle att stå med nycklarna i våra händer och flytta in i vår alldeles egna lägenhet.

Men tills dess nöjer jag mig med det närmaste, såsom de stora händelserna imorgon.

Godnatt, vi hörs imorgon /Emma

Kommentarer
sofie säger:

Hej! Just nu pågår det en bloppis på min blogg med mängder med kläder som ska bort så snabbt som möjligt!

Klicka vidare på länken här för att komma direkt till inlägget:

http://sofieskogstrom.blogg.se/2011/january/saljes-klader-i-mangder.html



Hoppas du hittar ngt!

Kram

2011-01-30 | 22:02:05
Bloggadress: http://sofieskogstrom.blogg.se/
rebecca säger:

Hej :),lust att vinna en länkning på min blogg? gå in och kolla hur du har chansen till att vinna :)



2011-01-31 | 15:10:56
Bloggadress: http://rebeccamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback