God kväll :)

God kväll allesammans :)

Bion igår var verkligen jättebra och helt klart sevärd :) Ingen överdrivet rolig eller bra film egentligen men den kändes ändå som en film värd att se :)

Idag var vi i ridhuset med Tollan och red en timme dressyr :) Det gick jättebra och idag tog hon sina första ryggande steg :) Riktigt glad blev jag och nu ska jag verkligen öva jättemycket så hon lär sig det riktigt bra :)

Musse fick bli longerad i ca 25 minuter på volten och han var jätteduktig :)

Ikväll blire Solsidan, the ordinary family + massa choklad, chips och coca-cola :)

/Emma

Kommentarer
rebecca säger:

helt okej dag :)



jag är inte jätte bra på att fixa med bloggar men något du undrar över hur man fixar de ? så kanske jag kan ge ett svar

2011-01-30 | 18:35:44
Bloggadress: http://rebeccamalmberg.blogg.se/
izabell säger:

sv;fast jag ser din header :)

2011-01-30 | 20:57:14
Bloggadress: http://izabellbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback