Dag 26 Mina rädslor

Mina rädslor. Vart någonstans ska man börja?

Jag är så sjukt rädd för många saker, men spindlar det är det absolut värsta jag vet. När jag ser en spindel får jag rysningar över hela kroppen och ibland skriker jag till och med när jag ser dem. Flera gånger har jag börjat gråta av panik när jag sett att en spindel har suttit på mig eller krypit riktigt nära mig. Usch!

Men för övrigt hatar jag alla sorters småkryp. Jag är även rädd för att dö, eller bli bortrövad, kidnappad, rånad, våldtagen eller mördad. Jag är ganska så känslig som person så om jag har sett en skräckfilm på kvällen kan jag ha väldigt svårt att sova sen. Jag har en tendens till att få filmen att bli verklighet.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback