Dag 24 Det här får mig att gråta

Saker som får mig att gråta är olika hemskheter i världen. Såsom människor och barn som råkar ut för olika hemskheter eller rentav dör i olyckor.

Jag gråter jämt när jag kollar på sorgliga filmer eller kärleksfilmer :)

Sen gråter jag när jag blir arg, ledsen, frustrerad. Men ibland händer det också att jag gråter för att jag är så himla lycklig. Det hände helatiden när jag var mindre :) Inte för att jag är olycklig nu, men nu kan jag hålla mer koll på mina känslor :)

Jag blir också ledsen om jag förlorar en vän jag älskar. Eller om någon jag tycker väldigt mycket om, ett djur eller en människa helt plötsligt tas ifrån mig.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback