Dag 13 Den här veckan

Jag gör en sammanfattning om förra veckan :)

Måndag: På morgonen släppte jag ut hästarna och red sen en sväng runt kyrkan på Tollan och sen ca 30 minuter dressyr på gårdsplan eftersom ridbanan inte var plogad :) Sen åkte jag hem och vilade litegrann innan Calle och jag gick en promenad med Casper på ca 1 timme :)

Tisdag: Jag hade morgonfodringen i stallet och red ett varv runt kyrkan och sen 30 minuter på gårdsplan, samma som igår :) Sen åkte jag hem och duschade och vid 12 tiden kom Linnéa hem till mig :) Sen åkte vi till ungdomsmottagningen för att hämta ut recept på p-piller :) Sen bar det av till Täby centrum för att hämta ut pillrena :) Sen vid ca 14 tiden åkte vi till stallet för att ta in hästarna och fick sitta i världens kö för de hade krockat påväg till stallet :) Sen åkte vi hem och gick en timmes promenad med Casper och Pajas, en hund som vi var hundvakt åt :) Sen körde jag hem Linnéa :)

Onsdag: Jag hade utsläppet av hästarna, mockade och gjorde mat och sen åkte jag hem en stund :) När mamma hade vaknat åkte vi tillbaka till stallet och red ut med Tollan och Musse :) Musses första ridtur på 5,5 veckor :) På kvällen blev det en timmes promenad med Casper :)

Torsdag: Idag red jag på ridbanan på förmiddan på Musse samtidigt som mamma red Tollan :) Vid 14:30 började jag jobba på Sats och jobbade sen till 17:30 :)

Fredag: Jag jobbade från 9:15-18:00 och mamma red Tollan medan Musse fick vila :) På kvällen kom Linnéa hem till mig och Calle och vi åt tacos, kollade på Lets dance + en film och åt chips med dipp och godis :)

Lördag: Jag jobbade från 9:00-14:00 och sen hade jag insläppet. Tollan fick vila medan Musse fick bli longerad. Han var väldigt vild de första 10 minuterna men de 10 sista var han jättefin :) På kvällen förade vi hos Camilla och sen gick vi till tegel :)

Söndag: Jag och Calle vaknade vid 13 tiden och åkte direkt till stallet för att rida Tollan + Musse :) Tollan fick ridas i ca 30 minuter dressyr och travas lite över bommar :) Musse hoppade vi en liten oxer på, för första gången uppsuttet :) Han bjöd jättemycket mot hindret och tyckte det var jättekul! På kvällen beställde jag och Calle hem mat från Vallathai :)

Dethär var min vecka!

/Emma

Kommentarer
Liza - Mamma till Joline säger:

Ja dom säger de :)

2011-01-10 | 12:59:40
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback