Dag 07 Min bästa vän

Här kommer mina närmaste vänner!

Camilla- Som jag bor granne med och har gjort sen vi var riktigt små :) Vi brukar rida tillsammans, festa, eller se på film och bara prata :) Hon är en såndär vän som man kan prata om precis allt med. Vi har fått mycket bättre vänskap de senaste 2 åren :)

Alexandra-Hon är också min granne, och har varit det sen vi var 5 eller 6 år gamla, precis som Camilla :) Hon är en sån vän som jag inte behöver umgås med helatiden, utan jag vet att hon bara finns där ändå och sen umgås vi när vi känner att vi saknar varandra lite extra mycket eller bara vill träffas :) Vi gör också lite allt möjligt när vi ses, men nuförtiden brukar det vara bio, fest eller filmkvällar :) Just eftersom Alexandra också har en pojkvän brukar vi umgås alla 4 vilket är otroligt mysigt :)

Linnea-Henne har jag varit vän med sen sexårs :) Vi var riktigt bra kompisar då men sen gled vi isär litegrann och nu i somras tog vi upp kontakten igen :) Vi har riktigt kul tillsammans och skrattar alltid :) Linnea är precis lika barngalen som jag och det är också ett av våra ständiga samtalsämnen :) Vi gör också lite allt möjligt när vi ses :)

Chloe- Vi har kännt varandra sen vi var ungefär 9 år och jag hade hästen uppstallad hemma hos hennes mamma :) Vi gick i samma klass i högstadiet, och gled också isär i slutet av 9:an. För ungefär 2,5 år sen tog vi upp kontakten igen, och jag känner att jag inte klarar mig utan denna tjej. Även om vi stundtals är väldigt olika, så är hon ändå snäll och otroligt rolig att umgås med :)

Lotta- Är som en storasyster för mig och vi har alltid jätteroligt tillsammans :) Vi har kännt varandra i kanske 4,5 år men nu står vi inte längre i samma stall och kontakten oss emellan har blivit sämre :( men det händer ändå ibland att hon kommer och tittar när jag tävlar :) Älskar denna flicka, hon gör mig jätte glad och hjälpte mig igenom svåra tider för några år sen :)

Men min absolut bästa vän är faktiskt Calle, min pojkvän som jag älskar över allt annat. Han ställer alltid upp för mig, tröstar mig när jag är ledsen och är alltid kärleksfull mot mig :) Han betyder verkligen allt för mig och just för att vi kan prata om precis vad som helst på denna jord, så är han också den mest betydelsefulla vän jag någonsin har haft :)

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Linnea Puhls säger:

Puss på dig fina Emma =)<3

2011-01-04 | 17:54:00
Bloggadress: http://lovesunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback