Informationsmöte angående lägenheten

God kväll!

Jag och Calle kom precis hem från ett informationsmöte som gällde lägenheten. De flesta av våra nya grannar var där och även om vi inte pratade någonting med dem så såg de faktiskt ut att vara ganska så trevliga :) Det var blandade åldrar, allt från ungdomar till barnfamiljer och pensionärer :) En härlig blandning med andra ord :)

Vi fick veta att inflyttningen av just vårat trapphus sker den 29 juni och den 30 juni, så någon av de dagarna kommer vi få flytta in :) Längtar galet mycket men nu måste jag bara försöka hitta någon som kan jobba istället för mig på Beijer på inflyttningsdagen, men det brukar inte vara några problem :)

Nästa onsdag, den 23 juni så ska vi få en förhandsvisning av vår lägenhet :) Ett steg närmare känns det som :) Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med de två pojkarna jag älskar mest, nämligen Casper och Calle :)

Godnatt! /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback