Resfeber..

Nu börjar man få lite resfeber känner jag.. Känns så overkligt att vi ska flyga flygplan imorgon och landa ända i Egypten! Men det ska bli så roligt :) det kändes dock jobbigt att lämna Casper hos mamma idag. Jag vet att han kommer ha det jättebra, men han är ju min lilla bebispojke och jag har aldrig varit borta från honom såhär länge förrut. Så det känns lite jobbigt... Får försöka att inte tänka så mycket på det så går det nog bra :) nu har vi iallafall precis lämnat nycklarna till pappa som ska se efter lägenheten medan vi är borta och så har vi packat våra väskor. Imorgon vid 5:45 ska Fredde hämta oss här hemma och köra oss till Arlanda. Så nu måste jag sova! Vi hörs imorgon, då är det en stor dag på många sätt och vis . Ha det så bra! Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback