Summering av helgen

God morgon på er!

Min helg har varit väldigt trevlig. I fredags firade vi ju som sagt Calles mormor som hade fyllt år och fick träffa den större delen av Calles släkt där. I lördags jobbade jag ju först på beijer och åkte sen till stallet en snabbis och fixade lite med min fina häst. Sen lite senare på kvällen var vi på middag hos min pappa tillsammans med den närmaste familjen, och det var väldigt trevligt det med :)

Igår jobbade jag på sats fram till kl. 13, sen hämtade min mamma mig och så åkte vi direkt till Musse för att titta till honom :) Han mådde bra, förutom att han har fått mugg i karleden på vänster fram, som har spridit sig ganska mycket sen förra helgen när vi var och hälsade på honom... Så nu har vi bett de som sköter stallet att ha lite extra koll på såret och göra rent det lite då och då så det inte blir ännu värre än vad det redan är :) Sen fixade jag med Tollan, red ut på en mysig ridtur i kvällssolen och bara hade det härligt :) På kvällen kom mina vänner Lisa och Hanna över på en liten fika och satt ute med oss på vår altan tills ganska sent på kvällen :)

Min helg har varit fullspäckad av saker och väldigt rolig! Känns alltid lika härligt när man kan lyckas få ihop så många saker under två-tre dagar :) Men nu är det måndag morgon och jag är helt slut. Får hoppas på att jag vaknar till under morgonen. Min näst sista arbetsvecka på dethär jobbet börjar idag. Har redan varit här i 4 veckor! Får hoppas att de resterande veckorna går lika fort :)

Nu ska jag återgå till arbetet. Vi hörs senare under dagen :)

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback