Härliga kväll!

Idag efter jobbet så tog jag med mig både Casper och Stjärna och åkte till stallet :) Sen longerade jag Tollan i 20 minuter med pessoa selen, och hon verkade fortfarande lite trött och stel efter helgen. Men det verkar släppa mer och mer! Imorgon ska hon få vila så att hon kan återhämta sig riktigt ordentligt tills nästa helg då vi åker till Gävle och tävlar hela helgen!
När jag kom hem med hundar och allt i släptåg hade Calle ugnspannkakan färdig och vi kastade i oss maten, så hungriga var vi :) Sen gick vi en promenad med hundarna och nu ligger båda hundarna och sover och vi ligger utslagna i soffan. Imorgon väntar en ny dag med de gulliga fritidsbarnen och efter jobbet ska vi iväg och storhandla! Vi hörs imorgon kväll. Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback