En härlig dag

God kväll! Idag var vi hos Tollan på morgonen, jag Calle och Casper. Jag red en sväng i ridhuset och hon kändes väldigt fin. Lite stel i början men det släppte fram emot slutet av ridpasset. Red mycket ökningar, minskningar och volter med flyttningar i volterna. Nu är vi ännu mer taggade inför Sm nästa vecka :) Sen följde jag med mamma när hon skulle fixa naglarna hos min kompis Hanna och efter det jobbade jag på sats mellan 15:30-18:30. Nu har vi precis ätit pizza och jag ligger framför tv:n med datorn i knät :) Ikväll blir det myskväll med film och annat gott! Vi hörs imorgon, då ni som läser min blogg ska få veta två stycken hemligheter som ska avslöjas :) Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback