Ångest!

Jag har haft sån riktig ångest denhär veckan alltså. Efter denhär veckan så har jag inte så mycket jobb inplanerat och jag känner mig väldigt stressad över det. Har verkligen ingen lust igentligen att börja plugga i vår. Men tänkte göra högskoleprovet den 29 oktober ändå och prova att ansöka till sjuksköterskeprogrammet.

Sen om det skulle vara så att jag har sökt massa jobb hela hösten men ändå inte får något jobb och sen kommer in på någon skola, då kan man ju ta beslutet då över hur man tänker göra. Samma sak om man kommer in på någon skola och har fått ett bra jobb. Då kan man ju välja då att antingen fortsätta jobba, eller att börja studera. Beroende lite på hur man känner sig, och vad man är sugen på just då. Men som jag känner nu hoppas jag verkligen att jag hittar ett jobb. För jag vill inte börja plugga på typ 2 år iallafall. Var så himla skoltrött i gymnasiet och känner mig verkligen inte utvilad från det ännu, och tror inte att jag kommer göra det i vår heller. Men vi får se hur allt blir.

Just nu hoppas jag dock mer än någonsin att jag kan hitta ett jobb snart som jag trivs med och tycker är hyfsat roligt! Men framförallt ett jobb som man kan tjäna lite pengar på! Gud vad skönt det var att skriva av sig lite. Hoppas allt löser sig snart! Vi hörs. Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback