Vilken regnig dag!

Hejsan!

Gud vilken regnig dag det har varit idag! Tråkigt och mulet väder hela dagen igenom... Hoppas vi får mer sol imorgon :)Igår inventerade jag på Willys mellan 18:00-23:00 och det var faktiskt ganska roligt! De 3 första timmarna gick hur fort som helst och jag satt och räknade blöjor i princip halva den tiden :) Ska ringa han som är ansvarig på måndag och fråga hur vi ska gå till väga nu och om jag ska börja jobba och invänjas lite vid kassajobb snart :)

Idag har jag varit i stallet och longerat + klippt Tollan :) Hon var hur fin som helst under longeringen men så fort hon skulle galoppera började hon bocka, vilket hon aldrig gör! Vårkänslor kanske? Efteråt klippte jag henne på kroppen, ska klippa benen nästa vecka tänkte jag :)

Imorgon ska jag jobba på Beijer mellan 9:00-14:00 och efter det ska jag rida ut tillsammans med Jessika :)

Nu ska vi ha myskväll, jag och mina fina pojkar :) Vi hörs imorgonbitti!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback