Täby centrum med Linnéa :)

Hej på er :)

För en liten stund sen kom jag hem från Täby centrum :) Jag var där i ett par timmar med min kära vän Linnéa och vi shoppade lite + åt en god middag :) Jag handlade bland annat en liten outfit till imorgon då jag ska iväg på Lisas studentskiva, som har tema spel :) Först tänkte jag vara hjärter dam, men insåg ganska snabbt att jag hatar att klä mig i rött + har ganska ont om pengar just nu. Så kom på att jag kunde vara klöver dam istället :) Köpte ett grönt Linne och en svart snygg topp till det :) Sen köpte jag ett par örhängen som såg ut som kortlekar + ett halsband som hade ett litet klöversmycke hängandes på det :)

Så min outfit blir följande :)
Grönt långt linne
Svart snygg topp
Svarta leggings
Stövlar
Klöver halsband
Kortleks örhängen

Jag tycker det känns ganska snyggt :) Plus att dessa kläder kan komma till användning i framtiden också :) Köpte dessutom en vårig klänning samt en långärmad tröja som jag har suktat efter en längre tid :) Så nu äre bara att snåla fram tills nästa lön kommer :)

Nu ska jag gå ut med Casper och vänta på min älskling som är ute och äter middag med jobbet :)

Vi hörs imorgon :) kram på er!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback