Plugg, plugg och mera plugg

Hej på er!

Idag var jag en kort stund i skolan och skrev mitt genetik prov :) Det kändes som att det gick bra, så jag borde få godkänt iallafall :) Sen åkte jag direkt till stallet och red ut i solen på Tollan :) Och så fort jag kom hem började jag plugga och nu har jag suttit och pluggat i 2,5 timme och skrivit klart min affärsjuridik uppsats som var asjobbig rent ut sagt!

Och för en liten stund sen fick jag ett mail från ett jobb jag har sökt till, de ville att jag skulle komma på intervju :) Så nu hoppas jag att vi kan boka en tid snart och att jag får jobbet :) Håll tummarna för mig :)Ikväll ska jag och Calle laga middag åt oss och hans pappa :) Det blir stekt kassler med paprika, ris och sås :) Riktigt gott är det :)

Vi hörs imorgon!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback