Lisas studentskiva :)

Hejsan!

Igår kväll var vi på Lisas studentskiva, jag och Calle. Det var riktigt roligt, vi dansade som galningar i ett par timmar :) Det var också första gången som jag bara beställde drinkar under kvällen, och inte bacardi eller cider :) Det var faktiskt väldigt lyckat att välja drinkar istället!

Vi gick hem vid 01:30 och kom i säng innan 03:00, så vi var inte hemma alltför sent iallafall :) Men det var en väldans rolig skiva faktiskt, och jag träffade ett par tjejer från min gamla klass också som jag inte har träffat typ sen vi slutade 9:an, så det var roligt :)

Idag är det också 2 månader kvar till min student! Nu är det inte långt kvar!

Men nu ska vi sova, jag och min älskling. För imorgon är det årets första tävling för oss i Årsta Runsten :) 

God natt!



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback