Jobb på beijer!

God morgon :)

Idag sitter jag på Beijer byggmaterial och jobbar mellan 9:15-18:00 i växeln :) Det är så himla underbart väder utomhus så det är lite tråkigt att sitta inne fram tills kl. 18 men jag får väl springa ut på rasterna under dagen och njuta lite av det fina vädret :)

Idag är det en tjej i stallet som heter Maria som hjälper mig med Tollan. Hon ska mocka + göra mat åt henne osv. för att jag slutar så sent på jobbet idag och Grundkursen i vardagslydnad börjar kl. 19 :) Hinner inte riktigt med Tollan idag så det är tur att Maria kan hjälpa mig! Och i veckan ska jag verkligen försöka ta många långpromenader med Casper, eller iallafall så mycket jag hinner! Älskar verkligen våren och soligt väder, och denhär veckan verkar vi få väldigt mycket av det :)

Förresten! Läste ni detdär hemska som hände mamman med barnvagn och hund i Norrtälje i veckan? De blev attackerade av vargar och en av dem sprang iväg med hunden i munnen, och hunden dog! Så himla hemskt. Kan inte tänka mig hur dåligt jag skulle må om detta hände min lilla älskling.. 

Men nu ska jag återgå till mitt lilla växelbord. För nu ringer det på rejält! Vi hörs senare under dagen :)

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback