Idag är jag trött...

Hej!
Idag är jag så sjukt trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det har känts som jag ska somna hela tiden under hela denhär dagen. Mamma tog hand om Tollan idag, och nu håller jag på och funderar på ifall jag ska gå på zumban kl 18 eller ifall jag ska strunta i det :) Känner mig så sjukt otaggad..

Jag skulle ha pluggat affärsjuridik idag men kunde inte göra det för min kompis Ellen har uppgiften, och vi har inte lyckats matcha varandra så jag kan hämta pappret av henne :) Jag får plugga på torsdag istället :)

Juste! för några dagar sen hoppade Musse trekombination för första gången med Marcus :) Duktiga lilla hästen :)

Nu ska jag kolla på Tv :) Vi hörs lite senare eller imorgon :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback