Första skoldagen...

God kväll på er!

Idag började jag morgonen med en arbetsintervju på Securitas :) Det gick bra och jag ska dit på ett litet "test" som tar ett par timmar, på måndag morgon :) Hon kunde erbjuda mig heltidsjobb hela juni, juli och augusti :) Sen skulle vi se hur vi gör efter det :) Känns så himla bra!

En lång och tråkig skoldag följdes utav detta, även om det var roligt att träffa alla vänner igen :) Sen åkte jag en snabbis till stallet och fixade med Tollan, och nu ligger jag framför tv:n och kollar på desperate housewives :)

Jag hann även med att plugga en liten stund vilket var skönt, så nu har jag mailat in uppgiften. Uppgiften var uppdelad i två delar så jag gjorde bara den första delen eftersom han sa att det bara var den som man behövde lämna in imorgon :)

Nu ska jag gå och fixa mig och lägga mig i sängen. Är så sjukt trött.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback