Snart skola..

Snart bär det av till skolan och Svenska C lektionen. Ska färdigställa min powerpoint presentation litegrann och mejla in till läraren, sen är jag helt klar med den, skönt! Har precis varit ute på en lite längre promenad med Casper, så han ska kunna sova gott när jag är i skolan sen :) hade faktiskt med mig små korvbitar i fickan som han blev fullkomligt tokig i! Men de var bra att ha när jag skulle öva på att ha honom lös, han sprang ju inte direkt ifrån mig om man säger så :) haha

Tollan fick bli rakad igår, men inte med min maskin.. den verkar ha pajjat, det är iallafall något knas med batteriet. Det var helt fulladdat när ja tog det ur laddaren men sen när ja skulle börja klippa så tog det inte ens 5 minuter innan den dog... men fick ju som tur var låna en annan maskin i stallet :) Ska nog försöka få min maskin att fungera så jag kan finslipa klippningen lite under veckan iallafall, man vill ju att hon ska se tipptopp ut inför Karlstads tävlingar nästa helg :D

Börjar känna mig lite hungrig, så ska nog ta mig något att äta :) Ha det bra så länge!

Kommentarer
Liza |Gravid| säger:

De är två Amstaffs, mina tvä hjärtan!

2010-09-07 | 11:05:33
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback