Överraskande utgång igår!

Jag var med om en överraskande utgång igår :D Det var riktigt mysigt, vi var 6 st sammanlagt som satt och pratade och hade det mysigt i några timmar och sen gick 4 av oss vidare ut. Det var riktigt roligt, och först kändes det lite skumt, och kortmaskinen krånglade så vi visste inte om vi skulle dra oss vidare.. men sen vällde det in folk och kortmaskinen fungerade igen :) Så vi stannade kvar :D

Efter massor av dansande gick vi mot donken vid ca 02:00 och då var vi bara 3 pers kvar, men menyn var riktigt god iallafall :D haha

Jag hade i vilket fall en riktigt trevlig kväll och dansade som en galning nästan helatiden :)

Här kommer lite bilder på mig och min fina pojkvän<3






Jag älskar dig Calle<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback