Nu har jag sedan det senaste inlägget...

Nu har jag sedan det senaste inlägget hunnit prata med syo tanten, och hon gav mig massa behövlig information :) Jag ska göra högskoleprovet i vår och söka då också till sjuksköterskeutbildningarna i Stockholm, det lutar åt distanspluggandet faktiskt :) Fan vad skoj dethär ska bli, längtar redan jättemycket! Nu har jag iallafall precis haft lunch och väntar på att Svenska C ska börja.. Är riktigt otaggad idag, vill bara hem och gosa med Casper :D Men jag hör av mig senare, ska leta lite information nu angående hela högskolegrejen :)

Kommentarer
Liza säger:

Sv: Vi har ju en Amstaff sjävla och en Blnadras Amstaff/Rottweiler så jag är svag för dessa bullhundar :)



Nej vi har inte kollat könet än, är i valet och kvalet hur vi ska göra :)

2010-09-02 | 13:48:32
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback