Dressyrpass!

I måndags fick ju Tollan vila men både i tisdags och igår red jag dressyr på ridbanan, vilket jag ska göra idag också :) Båda dagarna har jag ridit i ca 40 minuter och ska se om jag kanske rider lite längre idag :) Det beror lite på vad tiden räcker till!

Fick också en mycket glad nyhet idag! Min vän Camilla ska provrida två stycken hästar i stallet på lördag! Hon kanske ska bli medryttare på en av dom eller kanske båda två förresten, jag har ingen aning :) Kul ska det bli iallafall för då kanske vi kan börja rida tillsammans och umgås lite mer än vad vi gör nu! :D Så vi får hålla tummarna för att allt går bra på lördag :)

Här kommer lite bilder från mina dressyrpass i veckan :)



Min fina häst!



Denhär bilden var inte lika vacker, för just när Calle skulle ta bilden så försökte hon slå upp med huvudet så hon ser lite kantig ut.. haha men vi fick ju en fin bild iallafall :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback