Bara 2 dagar kvar..

Ska strax kliva av bussen för att fortsätta min färd mot tunnelbanan. Jag är så himla trött på dethär nu, orkar seriöst inte åka till skolan längre, det tar så jäkla lång tid.. Har möte idag med min mentor, inte för att jag hittat på ngt dumt som jag ska få skäll för utan för att alla mina klasskamrater ska prata med henne o idag råkade det vara min tur helt enkelt:) har också varit helt urusel på att blogga, men har haft lite skrivtorka:) men lite senare idag kmr det in lite bilder från ridpasset igår o i tisdags, båda två gick verkligen helt oväntat bra. Jag tyckte verkligen det var skitkul att rida och nu längtar jag mer än någonsin till dagens ridpass för att se om hon är lika fin då:D men ha det bra så länge så uppdaterar jag er med lite bilder om några timmar!:)

Kommentarer
Liza |Gravid| säger:

Sv: Jo då är vi 2 :)

2010-09-09 | 14:52:11
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback