Missförstånd&skor&en jäkla massa hästar ;)

Igår var en rent ut sagt hektisk dag. Ett missförstånd reddes ut mellan mig och 2 tjejer i skolan, skönt som sjutton! Jag red Cory&Crux medan mamma longerade Musse med inspänning och red Tollan. Efter det så åkte vi raka spåret till skopunkten och köpte jättefina stövlar!

Jag köpte ett par med foder i som var lite mer menade som vardagsskor men kan användas vid finare tillfällen också. Men det andra paret hade en separerad klack om man säger så och var lite mer till för festtillfällen men kan också användas i skolan :D Mammas stövlar var också jättefina med en liten klack på! :D

Idag har jag tagit en sovmorgon och ska strax börja dra mig iväg till skolan, om en timme eller så :)

Efter det blir det ridpass av Cory,Crux & Tollan och så får mamma longera Musse med inspänning igen, tror det är riktigt bra för honom som inte riktigt vågar ta stöd på bettet. 

Har helt glömt bort att ta bilder på Montesuma eller Cory som han kallas, men ska fixa det idag, JAG LOVAR:D

Ha en bra dag utan missförstånd och trubbel:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback