Inredningsval+Globen

Godmorgon :) sitter på tåget påväg till skolan och det är riktigt kyligt ute:) igår var jag + Calle på inredningsmöte med inredaren för lägenheten:) vi bestämde alla vitvaror + tapeter och sånt som kommer finnas i lägenheten:) jag längtar så himla mycket nu! 30 juni är det inflyttning, så långt kvar och jag vill flytta nu:) sen på eftermiddan åkte jag o Calle till ridhuset med Tollan, utan mamma, och det var jag som körde:D och när vi kom hem därifrån beställde vi biljetter till morgonföreställningen på söndagen till Globen horse show:) vi fick till och med platser på A läktaren:) underbart:) nu ska ja fortsätta läsa lite bloggar innan det är dags att kliva av tåget:) ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback