Casper 6 månader :)

Idag är lilla söta Casper hela 6 månader gammal :) Tänk vad fort tiden går :) Har redan haft honom i 4 månader, vilket känns som mycket längre än vad det är :) haha.

Idag är det också 7 månader kvar tills jag tar studenten!!! Yippie! Längtar som en tok :) Dock går tiden så väldans långsamt och jag känner inte för att gå i skolan längre, men det är bara att bita i det sura äpplet och köra på.

Nu har ju trots allt nedräkningen till jullovet börjat, och dit är det 31 skoldagar kvar :)

Hoppas det går fort :) Vill ha år 2011 nu, händer ju massa roliga grejer då :D

Nä, nu ska jag göra mig iordning för skolan, har möte med min handledare kl. 11:30. Såkallat utvecklingssamtal, usch säger jag bara...

Ha en bra dag allihopa!



Casper 8 veckor gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback