Årets första lussebullar:)

Idag bakade jag och älsklingen årets första lussebullar :) Vi skulle först ha ätit sushi också men orkade inte åka iväg och köpa det idag så vi tar det nån annan dag i veckan istället :D

Men lussebullar blev det, 32 st för att vara exakt och de blev jättegoda :) Litegrann för att fira våran dag tillsammans :D

Imorgon ska jag hålla i ett högtidstal på svenskan, och det har jag skrivit till min älskling<3 kan lägga upp det på bloggen imorgon så ni får se vad jag har skrivit till honom :) Om det nu är någon överhuvudtaget som läser min blogg :) haha

Har inte orkat lägga upp bilder på länge nu, men lovar att göra det imorgon :)

puss&kram på er folket!



Supergoda lussebullar blev det, med lite Oboy till blev det dessutom pricken över i:et :D

Kommentarer
Markusmoa säger:

Nice site, regards from the netherlands!

2011-02-08 | 21:28:09
Bloggadress: http://markusmoa.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback