3 November onsdag

Just nu sitter jag på jobbet och det känns faktiskt ganska bra :) Lite tråkigt att jag är den enda extra anställda som är här men, man kan ju inte alltid få som man vill.

Slutar kl.18:00 och sen ska jag bara hem och äta för att sen åka med mamma till det enorma ridhuset igen :D Tror att Sophie kanske ska följa med med Cory också :) Musse ska longeras lite av mamma idag så han får stanna hemma när vi åker till ridhuset :)

Måste bara få skryta lite om vår duktiga treåring Musse också! Igår var han ju superduktig när vi hoppade :) gick tom på tygeln i trav o lite i galopp :D Men de är riktigt svårt att ställa till höger tycker han :) Sen imorse blev han skodd o hovslagaren trodde han hade hämtat fel häst ur boxen för han var så himla snäll att sko. Duktiga lilla Musseluss :)

Börjar bli lite småförälskad i även honom :)

Idag är det också 2 veckor sen jag tankade min lilla Honda o den är inte ens nere i halvtank ännu, helt galet! Ekonomisk bil eller vad? :D I like it!

Nä, nu ska jag återgå till jobbet :) kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback