1år&11månader<3

Idag har jag och min älskade Carl-Henrik varit tillsammans i 1år &11månader:) är ganska sjukt igentligen tycker jag, med tanke på att han bara var en kille i skolan för lite mer än 2 år sen:) och nu älskar jag honom mer än allt annat på hela jorden<3

Och om bara 1 månad har vi varit tillsammans i 2 år och då ska vi fira med en mysig middag på restaurang och kanske lite bio efter det:) kram på er i regnrusket!<3

Jag älskar dig<3



Du är mitt allt<3



Ber återigen om ursäkt för kass bildkvalité.. haha min kamera är sämst!

Kommentarer
Morgansarah säger:

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-11-15 | 06:07:58
Bloggadress: http://morgansarah.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback