NAVELPIERCING..

I fredags sa jag Byebye Farewell till min navelpiercing.. hade haft den i 2,5 år och orkade helt enkelt inte längre. Och jag visste ju att den skulle växa igen fort, men inte så pass fort som den gjorde! helt sjukt ju. Idag är den lixom helt igenvuxen och var igår också. Självklart tar väl hela läkningsprocessen lite längre tid än så men jag skulle aldrig kunna trycka igenom en piercing längre. Lite sorgligt men känns bra att ha tagit ur den nu, för känns så jobbigt att behöva tänka på den helatiden, typ när man har ridbyxor på sig och vara orolig för att fastna i den.. usch..

Min föredetta stallkompis hade en piercing i naveln förrut, och hon berättade att hon och hennes pojkvän hade kittlats och busats och så hade han fastnat med tröjan i hennes navelpiercing eller något och ryckt till så piercingen tog sig ut genom huden.. då fick jag mig en tankeställare och insåg att det kanske räcker medhål i öronen och näsan :) haha

så jag säger nu R.I.P till min Navelpiercing<3 hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback