IDAG ÄR DET FREDAG!

Idag är det fredag vilket innebär att:

1. Man får äta godis&chips utan att känna skuldkänslor.
2. Man kan kolla på film och vara uppe lite längre (även om man ska jobba dagen efter)
3. Man kan spendera mycket tid med nära och kära :D

ÄLSKAR fredagar.

Glömde förresten att lägga upp bilder på Tollan och mig från i förrgår när vi red i gräshagen, kommer nog in någon gång under helgen. Försökte också fixa med min bloggs tema igår men de gick åt helvete (kanske därför den såg helt knas ut när ni kikade in), så jag återgick till det gamla tråkiga. Ska se om det kanske går att fixa idag istället eller om jag behöver kalla in förstärkning :)

Idag jobbar jag till 18:00 så det är ett tag kvar tills jag får gå hem, men annars är det bara idag och imorgon kvar på mitt sommarjobbsschema :)

Ne, nu ska ja försöka fixa till bakgrunden på min blogg :D

puss&kram

Kommentarer
N säger:

SV: Det är bara bra :)

Ska du göra något spec i helgen? :)

2010-07-30 | 13:03:31
Bloggadress: http://blackijacki.blogg.se/
Dannii Minogue säger:

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-05-12 | 15:30:39
Bloggadress: http://dannii-minogue.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback