HÄRLIGT :D

Efter att jag slutat jobba idag klockan 18:00 så behöver jag inte åka till stallet för min lilla mamma kunde mocka och göra mat åt Tollan så jag bara kunde kila hem direkt ;) Gud vad glad jag blev när hon sa det! :D så när jag kommer hem ska jag äta lite mat, och sen ta en liten promenad med Casper och "öva" lite på att gå i koppel :D Vi ska ju åka på en sommarträff hos Caspers uppfödare den 7 Augusti och jag kände att det kunde vara lämpligt att han iallafall är hyfsat bra på att gå i koppel då :P hehe För "sitt" det kan han ju redan :D *stolt*

Och även om han är otroligt söt när han är 10 veckor gammal så kan jag inte låta bli att längta tills han blir lite större och vi kan hitta på massa roliga saker tillsammans, istället för att bara gå på massa kisspauser varannan timme, haha :D Juste! kommer också in lite bilder snart på Casper, han han ju vuxit iallafall litegrann sen de förra fotot :)

Nä, nu måste jag gå! Vi hörs snart!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback